Новата игра Формула 1 прехвърля състезанията с болиди във виртуалния свят

Pinterest LinkedIn +

За най-запалените фенове състезанията от течащия в момента нов сезон от Формула 1 вече не са само напрегнати надпревари по телевизията, а нещо, в което могат да се включат лично, за да изпитат тръпката от любимия си, високоскоростен спорт. F1 2019, официалната видеоигра на Световната Федерация по Автомобилизъм ФИА, направи своята премиера за PlayStation 4, Xbox One и PC, за да ни предложи най-амбициозната част от франчайза до момента, разработвана близо две години.


Наложила се като една от най-високо оценените рейсинг поредици на всички времена, F1 серията към днешна дата окончателно бетонира имиджа си на преживяване, съизмеримо като качество с реалните състезания от Формула 1, благодарение на комбинацията от фотореалистична визия, ненадминат физически модел и разбира се – всички важни лицензи, които да накарат геймърите да повярват в илюзията, че наистина се състезават за любимия си тим.


Производителите от Codemasters са инвестирали дългия процес на разработка, за да предложат в 2019 изданието неща, които виждаме за първи път във F1 серията. Първото е включването на пълния шампионат 2018 ФИА Формула 2, където играчите ще могат да премерят сили с „новобранците“ Ландо Норис, Джордж Ръсел и Александър Албон. Кариерният режим ще започне именно от пистите на Формула 2 и ще предложи сценарий, който ще предопредели последвалото развитие на играта, базирано на уменията на играчите, техните действия и отговори в ключови ситуации. Колкото до сезон 2019 на Формула 2, той ще бъде добавен чрез безплатен ъпдейт към играта по-късно през настоящата година.


Друга иновация, която ще видим за първи път във F1 2019, са трансферите на пилотите. Наложени звезди като настоящият Световен шампион Луис Хамилтън и неговият „архи-враг“ Себастиан Фетел може да сформират изненадващо партньорство или да продължат със съперничеството си в изцяло нови отбори. Всички договори са базирани на представянето на пистата, така че талантливите пилоти ще имат възможността да подпишат с някой от големите отбори, докато демонстриралите по-посредствени шофьорски умения ще трябва да се задоволят с тим, чиито цели не са особено амбициозни.


F1 2019 включва 22 класически болида, до един – най-добрите машини, стъпвали на пистата от 70-те години на миналия век до днес. На играчите се дава възможността да изживеят лично велики моменти от минало и настояще с модели, вариращи от 1972 Lotus 72D, 1988 McLaren MP4/4 и 1996 Williams FW18 до 2010 Red Bull RB6. Така нареченото „легендарно издание“ на F1 2019 ще включва още МакЛарънът MP4/5B на Ален Прост и ферарито F1-90 на Айртон Сена. 


Както подобава на една класическа игра по феномена Формула 1, соловото преживяване е едва началото на една надпревара, която ще прерасне в сблъсъка с реални играчи в мултиплейър режима. Във F1 2019 той е по-раздвижен от всякога с квалификации за мащабни турнири, ежеседмични предизвикателства, глобални класации с най-добрите виртуални пилоти, уникални награди, календар с предстоящите събития и дори репортажи от пистата, в които геймърите ще могат да гледат на живо или на запис всяко от състезанията.


„Наистина се гордеем с включването във F1 2019 на Формула 2, Сена и Прост, кариерният режим и трансферите на пилотите. Това са основополагащи нововъведения за F1 серията, наред с интегрирането на комплексен мутлиплейър за играчите, които обичат да се съревновават с реални хора на пистата“ казва Пол Джил, франчайзовият директор на F1 бранда в Codemasters. „Конкретно трансферите на пилоти са нещо, за което знаем, че нашите фенове копнеят от години и наистина е фантастично да имаме тази функционалност в нашия 10-годишен кариерен режим. С новата F1 игра ние надграждаме над всичко, което постигнахме с F1 2018, за да дадем възможност на играчите да изградят свои собствени, уникални истории, сезон след сезон.“


F1 2019 наистина изглежда като сбъдната мечта за всички почитатели на Формула 1, а копията от всички издания на играта вече ги очакват в магазините на единствената специализирана верига за компютърни и видеоигри в България – Pulsar Games – както и за онлайн поръчки с безплатна доставка на www.pulsar.bg

Сподели.

Относно автора

Avtora.com е създаден през 2001 г. като поддържаща медия на популярния по това време клуб О!Шипка. Впоследствие платформата променя своя фокус и от музикален сайт разширява темите и начина за доставка на съдържание.