Двуизмерният beat-em-up Pixel May Cry спечели голямата награда от IGF Китай 2011

Pinterest LinkedIn +

Двуизмерният beat-em-up Pixel May Cry на китайското студио Feng Li спечели топ наградата на третото издание на ежегодния Китайски фестивал на независимите видео игри, чието материално изражение е чек за 3060 щатски долара.

Финалистите за наградите на азиатското издание на престижния Фестивал за независими игри, който се проведе между 12 и 14 ноември в Shanghai Exhibition Center, Шанхай, бяха обявени през септември, а победителите са определени от експертно жури в състав Kevin Li (изпълнителен директор [CEO] на TipCat Interactive), Monte Singman (CEO, Radiance Digital Entertainment), Xubo Yang (професор и директор на лабораторията за визуални изкуства към шанхайски университет Jiaotong School of Software), Haipeng Yu (продуцент от Tencent Shanghai) и президент Simon Carless – една от главните фигури в GDC и Gamasutra.

Сред студиата, подали документи за участие в конкурса към фестивала, са били представители на независимите гейм индустрии на Хонконг, Сингапур, Тайван, Корея, Малайзия, Австралия, Нова Зеландия, Индия, Иран и др.

Освен на Pixel May Cry, награди са присъдени на Super Sheep Tap (aBit Games) – Най-добро аудио, фантастичното RPG Pocket Warriors (WitOne Games) – Най-добра графика, и The Line HD (Ant Hive Games) – тазгодишният носител на титлата Най-добра мобилна игра (плюс чек за $1530).

В края на октомври организаторите на предстоящия 14-ти годишен фестивал за независими игри (2012 Independent Games Festival) преустановиха приема на кандидатури за участие в конкурсната програма, която ще излъчи своите победители по време на Международната конференция на производителите на видео игри през март 2012 г. в Сан Франциско. Близо 570 студиа са кандидатствали за място сред финалистите – рекорден брой в цялата история на IGF, надхвърлящ с 45% този от предишното му издание.

Сподели.