World in Conflict

Pinterest LinkedIn +

Жанр: Real-Time Strategy
Година: 2007
Издател: Sierra/Маssive Entertainment
Системни изисквания: CPU 2,2 Ghz , 512 GB Ram,DX 9 128MB Video, HDD 8 GB, Win XP/Vista
Брой DVD: 1
Мултиплейър: Да

Нова вълна в RTS?

В момент, когато жанрът "стратегия в реално време" понакуцва откъм идеи, Massive Entertainment буквално превзеха света на RTS заглавията на щурм с "World in Conflict". С тази игра Massive - създателите на една от първите 3D стратегии "Ground Control"  - наистина са постигнали пробив в позиционната война на RTS фронта. Луда динамика, графика на макс, олекотен геймплей и фетишът, наречен "тотална война и разруха", са само част от достойнствата на "World in Conflict".

Студената война се сгорещява

Евентуалната война между Съветския съюз и САЩ е пленявала въображението на поколения писатели и кинодейци, а сега е послужила и като основна сюжетна линия за "Wordl in Conflict". В алтернативната версия на познатата ни история най-значимото събитие през 1989 г. не е рухването на Берлинската стена или на режима на Тодор Живков, а повсеместната атака на Червената армия срещу САЩ и техните съюзници.

Играта започва с това как една сутрин Сиатъл осъмва с небе, почерняло от съветски хелокоптери и спецназ парашутисти. На градското пристанището танкове Т-72 и Т-80 почти делово разпердушинват смаяните американски бойни части. СССР е изненадал неприятно Чичо Сам и сега САЩ е обект на масирана инвазия.


Ню Йорк беше хубав град...

В името на геймплея това събитие не отприщва размяна на смъртоносни ядрени удари, както би било логично. Вместо това войната еволюира в кампания от 14 мисии конвенционални сражения между САЩ и СССР на американска, европейска и съветска територия. Massive са предвидили сингъл-плеър единствено с "добрите" американци, а любителите на Червената армия ще трябва да се задоволят единствено с възможност за игра в мулти.

Умирай лесно

Стилът на игра напомня екшън с тактически елементи, като играчът контролира сравнително малка част от стотиците войскови единици. Бойни задачи, които геймърът изпълнява, обикновено са от изключителна важност за развитието на цялостното сражението и за крайната победа във всяка от мисиите. Геймплеят на "World in Conflict" е облекчен от всякакво строителство и икономика, характерни за повечето RTS-и. Войските ви са директно на бойното поле - обикновено на една крачка от епицентъра на сраженията.

Средата е изцяло 3D и от птичи поглед директно може да се слезете на нулево ниво и да се насладите на престрелката отблизо. Всичко се поддава на разрушение - фонтани от пръст, хвъчащи отломки от сгради и спрени наблизо коли. Почти мигновен въздушен или артилерийски удар може да заличи малък квартал в карта с градска среда или пък хирургически да премахне с точно определена цел като мост или даже отделен unit.


В очакване на кървават зора.

Самите бойни единици са точна реплика на оригинална съветска и американска бойна техника от края на Студената война. Безмълвна детска радост ще изгрее в очите ви докато наблюдавате как вашите щурмови самолети А-10 превърщат БТР-ите и танковета на противника в скрап, докато пехотата ви напредва, стреляйки с пушки М-16 през канонада от взривове и куршуми или пък докато отчаяно се опитвате да се изтеглите от зоната на обстрел на руските системи за залпов ракетен огън. Всичко е толкова добре пресъздадено, че няма да усетите как сте се вживели в ужаса на боя и сте стиснали мишка, клавиатура и зъби от напрежение.

Освен конвенционалните оръжия, Massive са предвидили и благинки като тактически ядрени бомби, които внасят особенно пикантен "тотален" привкус към напрегнатите сражения.

"World in Conflict" определено е полъх свеж въздух, а може би е и първата лястовичка на нова вълна в гейминга. Страхотна игра с огромен потенциал да се превърне в еталон в RTS-жанра.





Сайт: http://www.worldinconflict.com/
Сподели.