Universe at War: Earth Assault

Pinterest LinkedIn +

Жанр: RTS
Година: 2008
Системни изисквания: P4 2 GHZ, 512MB RAM, 6 GB HDD, Win Vista/XP SP2
Произв/Изд: Petroglyph/Sega
Мулти: Да
Брой DVD: 1

Направена от професионалисти!

Нека вместо увод да хвърля малко светлина върху това, кой стои зад името Petroglyph. Когато преди няколко години легендарното Westwood Studios (Command and Conquer, Red Alert и Dune сериите) фалира, екипът на фирмата се разцепи на две части. Едната част остана при новия собственик на студиото - Electronic Arts и се роди супер успешната серия Lord of The Rings: Battle for Middle Earth и третата част на C&C.

Другата половинка основа собствена фирма - Petroglyph. Още първата игра на компанията си спечели титлата "Най-" и се превърна в хит. А Lucass Arts бяха доволни, че най-накрая имат добра стратегия в реално време в света на Star Wars (Empires at War и експанжъна Forces of Corruption).

Обратно на Земята

Universe at War: Earth Assault е първата игра на Petroglyph необременена от тежестта на световно признат и обичан франчайз. И това се е отразило повече от добре. Използвана е концепцията за стратегия в реално време от старата школа, а дизайнерите са имали и са проявили пълната свобода да я разтягат и усукват, предлагайки три напълно различни и уникални като единици и начин на игра фракции.



Историята е добре познатата - лошите извънземни идват, а човечеството се пържи на бавен огън. Новодошлата раса Hierarchy има проста цел - хората и Земята са ресурс, който трябва да бъде смачкан и опакован в малки алуминиеви кутийки за супермаркета. И всичко би отишло на много зле, ако не се появява и третата раса - машините Novus. В цялата патаклама пък се разсънват отдавна заспалите Masari и мелето е готово да започне.

И трите раси са много различни една от друга. Novus могат да се телепортират навсякъде по картата, нанасяйки светкавични удари и изнасящи се преди лошите да успеят да реагират. Hierarchy са като стадо разгонени прасета, асимилиращи всичко по пътя си в ресурси, а земните им единици приличат на космически кораби. Masari са най-"конвенционалната" раса, концертирайки се върху строежа на силна база с още по-силни защити и разчитат на скъпи, но силни войски.

Играта има много силна кампания и солов режим, но блести не по-малко в мултиплейър. Разнородността от войски предлага буквално стотици начини да се справите с различните ситуации. При игра на двама или повече добри играчи играта заприличва на партия шах между гросмайстори, само че с много повече екшън и много повече динамика, отколкото дъската с фигурки може да предложи.





Официален сайт: www.sega.com/gamesite/universeatwar
Сподели.