Следващият Unreal Engine ще изисква мощ поне десет пъти над тази на Xbox 360

Pinterest LinkedIn +

Преди няколко дни вицепрезидентът на Epic Games, Марк Рейн, обяви, че следващото поколение middleware технология на компанията, Unreal Engine 4, ще бъде показан още тази година.

Междувременно обаче Тим Суини – съосновател на Epic Games и неин изпълнителен директор, разкри, че впечатляващото технологично демо на "Samaritan", показано по време на миналогодишната Game Developers Conference, не би могло да тръгне на конзола с производителна мощ на процесора под 2.5 петафлопса (teraFLOPs), което е с десет пъти над тази, която притежава настоящото поколение конзола на Microsoft - Xbox 360 (0.25 teraFLOPs).

Според слуховете, наследникът на 360 ще има производителност шест пъти над неговата – тоест 1.5 петафлопса, което означава, след следващият Xbox няма да отговаря на изискванията дори на игра, създадена чрез Unreal Engine 3 (March 2011 UDK Beta), тъй като именно тази технология захранва Samaritan. Каква точно ще е производителната мощ, изисквана от Unreal Engine 4, предстои да стане ясно, като тя най-вероятно ще варира.

Epic имат заслугата за увеличаването на динамичната памет (RAM) на Xbox 360 и прокламират за ново такова при конзолите от осмо поколение. Обявявайки Xbox 360 S от Microsoft изразиха увереност, че жизненият цикъл на тази конзола няма да завърши преди 2015 г. Според слуховете обаче следващият Xbox може да излезе на пазара още в края на 2013 г., а Unreal Engine 4 ще е готов през 2014 г.


Сподели.