Дизайнерът на God of War, Twisted Metal работи по free-to-play шутър

Pinterest LinkedIn +

Дизайнерът на God of War (I и II) и игрите от бойната моторизирана поредица Twisted Metal, Дейвид Джаф, работи по браузер базиран шутър от трето лице, който ще бъде издаден като free-to-play заглавие. Това е първият му проект след оттеглянето му от Eat Sleep Play – студиото, което основа през 2007 г., привличайки като негови служители предимно хората, с които работи по първите две Twisted Metal игри.

Джаф коментира решението си да участва в създаването на free-to-play игра, признавайки, че като цяло не харесва този топ продукции.

"Не си падам по това, но харесвам отделни аспекти от free-to-play игрите. Много ми харесва, че можеш да седнеш да поиграеш пет минути, докато обядваш, но можеш и да зациклиш и да играеш три часа. Не е нужно да напомпваш ш***ната си машина, за да може да тръгне на нея, и да седиш и гледаш екран след екран с реклами на издатели, лоудване и т. н."

Джаф не разкрива откъде ще дойде финансирането на проекта, но споделя скептицизма си относно Kickstarter  - придобилата огромна популярност през последните няколко месеца дигитална платформа за спонсорство, чрез която ще бъдат осъществени игри като Wasteland 2, The Next Adventure of Double Fine и следващата Titan Quest.

"За мен е проява на неуважение към хората да им кажеш, че ще им дадеш безплатна игра и в същото време да им искаш 15 кинта. Освен това, честно казано, се страхувам от Kickstarter, защото не съм някой, когото хората единодушно харесват и обичат, какъвто е Тим Шафър (Double Fine).

Кой не обича Тим Шафър - той е прекрасен човек и е дал на света великолепно развлечение. Докато мен някои хора ме обичат, харесват онова, което съм направил, но вероятно процентът на онези, които смятат, че съм задник, е не по-малък"
, споделя 38-годишният дизайнер.

Сподели.