thatgamecompany си издейства финансиране за $7 милиона за следващата си игра

Pinterest LinkedIn +

Американското независимо студио thatgamecompany, придобило изключителна популярност и престиж с първите си три заглавия – PS3 ексклузивните flOw, Flower и Journey – си осигури бюджет от $7 милиона за следващата си игра.

Основен дял в субсидията, която е двойно по-голяма от тази на Double Fine за Broken Age, например, има инвестиционната фирма Capital Today, а от thatgamecompany са повече от удовлетворени, че получават подкрепата на хора, с които споделят "една и съща визия за създаването на смислени интерактивни преживявания, които вдъхновяват, свързват и докосват емоционално сърцата на играчите по целия свят".

"С тази инвестиция нашето студио ще има възможност да съсредоточи още по-големи усилия и ресурс в създаването на възможно най-добрата игра в духа на flOw, Flower и Journey", се казва в изявлението на thatgamecompany – студиото, основано през 2006 година от Kellee Santiago и Jenova Chen (по това време студенти в Южния калифорнийски университет).

Последната игра на thatgamecompany към момента Journey излезе за PS3 на 13 март 2012 година. Студиото работи по следващата си, все още необявена продукция още оттогава.

Сподели.