Първи подробности за нововъведенията по Star Wars: The Old Republic

Pinterest LinkedIn +

Чрез двеминутен видеоклип, разпространен в медиите и YouTube, BioWare и режисьорът на играта, Джеймс Олън в частност, разкриват част от нововъведенията, които ще бъдат направени в близко бъдеще в издадената през декември Star Wars: The Old Republic – най-скъпата гейм продукция на всички времена, погълнала около $200 млн.

Като се има предвид, че разработката на масовата онлайн мултиплеър ролева игра, базирана на вселената на култовия франчайз на Джордж Лукас, продължава и ще продължи с години, тя вече се спряга като на най-скъпата ентъртейнмънт продукция, създавана някога.

В настоящото видео Олън споделя, че в момента студиото довършва втората половина от историята на Rise of the Rakghouls (ъпдейт 1.1), работата по която е започнала още преди година, както и че феновете на SWTOR няма да трябва да чакат още дълго, преди да я получат под формата на нов ъпдейт.

Чрез него в геймплея ще бъдат внедрени нова PvP бойна зона, новата Legacy система, чрез която играчите ще могат да създават фамилни общества, черпят облаги и отключват способности и сили, които иначе не биха могли да придобият, както и новата опцията за сравнителен рейтинг между играчите, базиран на представянето им. Промени ще претърпи и интерфейсът на играта – потребителите ще имат възможността да разместват и променят размера на отделните панели.

Поддръжката на хилядите налични гилдии в играта също ще продължи, и в тази връзка в геймплея скоро ще бъде интегрирана системата Guild Banks, чрез която BioWare ще откликнат на исканията на SWTOR общността.

"Ние винаги ще се вслушваме в онова, което ни съветва нашата общност – това са хората, които решават какъв тип промени трябва да се направят в играта", заявява Олън.

Star Wars: The Old Republic излезе на 20 декември и само за три дни регистрира 1 млн. платени потребители. Критическият рейтинг на играта в Metacritic е 85, а оценката на потребителите (на базата на 1400 гласа) – 6/10.


Сподели.