Нов хардкор режим в Witcher 2

Pinterest LinkedIn +

Дизайнерът от полското студио CD Projekt - Матеуш Каник, разкри, че освен трите досега известни нива на трудност - easy, medium и hard, предстоящото RPG, по което работи студиото - The Witcher 2: Assassins of Kings, ще предлага и още едно, наречено Insane, което ще свежда възможността за прераждане на главния герой при смърт до нула.

Подобно на някои от най-емблематичните представители на жанра като Diablo 2 и Steel Battalion, смъртта в The Witcher 2 при този нов хардкор режим, чиято трудност ще е съизмерима с тази в Demon's Souls, ще означава окончателен край на играта, въпреки че в хода на геймплея играчите ще имат възможността да запазват прогреса си - умре ли героят им, всички записи ще бъдат загубени.

Каник обаче не изключва възможността след рилийза на играта да бъде добавен resurrection scroll, или издадено цяло DLC, чрез което перманентната смърт в Insane все пак да може бъде обратима. The Witcher 2: Assassins of Kings ще излезе за PC през май 2011 г. едновременно в Good Old Games и Impulse, освободена от DRM.

Сподели.