Madonna разкрива законите на музикалния бизнес в новия "Ритъм"

Pinterest LinkedIn +

Мадона (Madonna) е първата корица за новата 2006 г. на "Ритъм". Кариерата й като пример за перфектно реализирано бизнес начинание и собственото й разбиране за законите на пазара са на фокус в януарския 98-ми брой на списанието.

Актуални материали за Nickelback, Rammstein, Алиша Кийс (Alicia Keys), Franz Ferdinand, както и ексклузивни интервюта със Stereo MC's, Стив Вай (Steve Vai), Chus & Ceballos, Санди Ривера (Sandy Rivera) и диджей номер едно на планетата - Пол ван Дайк (Paul van Dyk), са сред останалите акцентите в него.

Новият брой предлага и два специални подаръка за читателите си - диск, компилация с най-новите песни от каталога на А.Б.А. (Агенция за български артисти) и календара на Рритъм за 2006. Не лиспват и обичайните приложения към основното списание - 32-страничната "Ревю Селекция" и ProTechnica.

Музиката отдавна не е изкуство. Музиката е просто бизнес, при това доста печеливш. Ето го живото доказателство - Мадона, която вече десетилетия държи титлата "кралица на поп музиката". Но преди певица, актриса, модна икона, съпруга, майка, звезда и каквото и да е там, Мадона е нещо друго: човек, познаващ пазара.
Мадона: Не искам да се повтарям, минах на друга тема: "Боже, наистина много ми се танцува."

Съвременният хипарлив метален рок, или по-просто казано - грънджът, като че ли отшумя във времето. Nickelback обаче са едни от активните му герои и това се чува ясно от петия им албум All The Right Reasons.
Чад Крьогер: "Хората могат да кажат, че сме алтърнатив рок или постгръндж. Могат да ни сложат всякакъв етикет. В крайна сметка това е само рокендрол."


Rammstein
може би не са толкова противоречиви, колкото бяха преди години, въпреки че все ще се намери някой идиот, който да ги заплюе като неонацисти. Да носят кръста на група институция в модерния рок еновата задача пред шестимата немци.
Паул Ландерс: "Не можеш да казваш на хората какво да правят."

Time я определиха за "една от най-значимите личности в света". Роб Би от Stereo MC's призна, че тя е една от любимите му певици. Междувременно Алиша Кийс на три пъти се озова на върха на Billboard. Незаради друго, а просто защото издаде три диска.
Алиша Кийс: "Обичам музиката си. Ако не я обичах, никога нямаше да вляза в студиото."


Franz Ferdinand
чакаха година и половина след дебюта си и - воала! - извадиха новия You Could Have It So Much Better. Всички в бандата казват, че новите парчета са по-задълбочени, но пак стават за танцуване. Дали обаче не звучат старовремски?
Алекс Капранос: "Не можех да понасям 80-те. Тогава си фантазирах, че живея през 60-те, 20-те или дори XIX век. Трябваше да си резнем косите късо отзад и отстрани, за да ни излезе име, че сме "осемдесетарска" банда."


Можем да се чувстваме поласкани, че група от класата на Stereo MC's дойде да свири за втори път в малката ни, посткомунистическа, силно затруднена икономически и забутана в долния ъгъл на Европа държава. Всъщност за Роб Би (Rob B) и компания тези неща май не са от значение.
Роб Би: "Музиката е свобода. Не може да ти доскучае, стига да имаш малко въображение и желание за промяна."

Новата рубрика на Ритъм "Палеотехно" продължава да ви среща с изключителни личности, гениални технически решения и събития, белязали историята на електронната музика. Този път тя е посветена на един неповторим по звука си електронен инструмент, извоювал си уникално място в историята на музиката и останал недостижим по своята популярност през последните 60 години - Хамънд органа.

В новия "Ритъм" ще намерите още актуални материали за: Cardigans,  Redman, Deep Purple, Крис Браун, Last Hope, Pantommind, Артерия, Фред Евритинг, Томи Лий, Трейси Чапман и др.

Инфо: "Ритъм"

 

Сподели.